Like good old days...

I morse när jag vaknade kände jag bara att jag ville dö typ, har känt mig nere och konstig den senaste veckan, inte kul alls. Men när jag väl kom till jobbet och fick träffa mina underbart goa elever och även arbetskompisar så kändes det genast mycket bättre. Sedan så har min bil äntligen blivit lagad, fått på sig sina fina sommardäck och blivit nyputsad och blank :-) Tack kära pappa för hjälpen det var guld värt! Dock kostade reparationen 6000 spänn, det var den Frankrike resan det...
Kvällen har jag tillbringat ihop med underbaraste Carro, vi lagade quesadillas som jag åt väldigt mycket back in the days. Då stod det på menyn typ varje fredag :-) Självklart gör man dem så att de smakar så likt Taco Bells recept så mycket som möjligt. Helt likt går ju tyvärr inte, men nästan :-). Tanken på Taco Bell får mig verkligen att längta tillbaka till Cali, nästa sommar ska jag bara dit!
Såhär kunde vår mat ha sett ut, men det gjorde den inte rikigt, men nästan :-)
Såhär kunde vår mat ha sett ut, men riktigt så snyggt blev det inte,
men sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag blir änna lite sugen igen =) Ser sjukt gott ut och det va ju våra oxå. Åh vad jag längtar till helgen!

2010-05-25 @ 08:15:57
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Fröken Jessi

Ja jag längtar också till helgen och snart är den här!! :-)

2010-05-26 @ 22:32:28

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0