Mer vardagslyx åt folket!

Igår var det dags för premiären av Sex And The City 2 och självklart var vi där och såg den! För att komma i stämning innan filmen träffades vi (jag och nio tjejer till) hemma hos Pernilla för fördrink, Cosmo såklart och lite snacks. Vi hann också med ett litet Sex And The City quiz och där var det Gunilla som segrade! Hon vann ett fint pris i  sann Sex And The City anda ;-). Alla hade klätt upp sig i superfina kläder så man kunde riktigt känna den där premiär känslan. Det är kul att klä upp sig riktigt fint, man borde göra det oftare.
Filmen var väldigt bra och det som slog mig när jag såg filmen är att man borde unna sig lite mer vardagslyx. Bara ta en drink mitt i veckan, gå ut och äta lite oftare, klä upp sig fint, skönhetsbehandlingar och annat skönt för kroppen. Man är lite för snål för sitt eget bästa ibland tror jag med att unna sig just sådana saker. I filmen går de ju runt i snygga kläder och högklackat hela tiden, helt fabolous liksom! Nu har ju jag inte ett sådant jobb så jag kan trippa runt i högklackat hela dagarna och mina fötter är inte riktigt tränade för det heller, men ja jag tycker att det ska vara lite mer lyxigt i den vardagliga tillvaron. Dags att styra upp det på något sätt helt enkelt! Någon som har några bra förslag? :-)

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0