Nära döden...

Hade en väldigt trevlig dag ute på Vänersnäs, underbart att vara ute i solen med trevlig vän och go unge. Ja han var go nästan hela tiden i alla fall, lilla Erik. Han blev lite arg ledsen där en stund när han inte fick åka med pappa på gräsklipparen :-)
Men på vägen ut så trodde jag att min sista stund var kommen, riktigt läskigt faktiskt. Det är ganska smala och krokiga vägar ut till Vänersnäs och efter att jag var på väg ut ur en kurva kom en jättestor Mercedes rakt emot mig på min sida av vägbanan! Jag blev helt panikslagen och blev typ som paralyserad och fick inte ens till en tut. Precis innan han är på väg att köra på mig ser jag att han tittar upp från att sitta och titta ner på sin mobiltelefon! Han snek precis bredvid mig i värsta hastigheten. Då satt hjärtat i halsgropen vill jag lova! Så alla ni som sms:ar när ni kör bil, DON'T!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0