Välkomna hit!

Jag har länge varit sugen på att skaffa en ny blogg, då jag känner att den jag har nu inte går att ändra som man vill. I alla fall har jag inte kommit på hur :-) Här på blogg.se finns det en massa roliga grejer att fixa och trixa med, fast det tar ganska så lång tid såhär i början. Men jag hoppas att det kommer att gå lite smidigare framöver när jag har lärt mig allt om alla koder hit och dit. Nackdelen med blogg.se är att det blir en massa reklam på bloggen, får se om jag står ut med det. Annars får jag väl byta tillbaka till min gamla blogg igen. Jag har inte riktigt kommit igång här ännu, finns fortfarande en del på designen att pilla med men det får bli i morgon för nu är jag sjukt trött och måste sova.
Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, palla din header =P Välkommen till blogg.se iaf! Pusssssss

2010-05-16 @ 17:54:54
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Fröken Jessi

Jag tycker att min header är jättefin! :-) Vi lever ju bara en gång, eller hur? :-)

2010-05-16 @ 22:33:38

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0