Sol, Fotboll och Party!

Är ett ganska bra recept för en lyckad sommar, eller i alla fall en lyckad lördag :-)
Började dagen med att åka upp till Strömslund och Torsbovallen för att titta på när mina underbara elever spelade i klassbollen. Då var vädret ganska mulet och trist och inte en sol i sikte så långt ögat kunde nå. Men efter den första matchen som jag tittade på, tittade solen äntligen fram och det blev änna väldigt varmt på en gång. Riktigt skönt, men kanske lite för varmt att stå i gassande solsken och titta på fotboll... Tyvärr gick det inte så bra för kidsen, tror inte att de gick vidare till finalerna i morgon tyvärr.
Efter en hel förmiddag fotboll åkte jag hem för att ta mig en liten tupplur innan jag tänkte åka hem till Carro för att fortsätta sola. Men tydligen var jag väldigt trött för det blev en väldigt låååång tupplur. Har ju varit rätt seg och trött i veckan så jag antar att jag behövde det :-). Det blev ingen mer solning så jag fick nöja mig med den snygga bonna brännan som jag dragit på mig idag :-)
Kvällen avslutades med lite förfest hemma hos Carros kompis och sedan SOMMARPARTY på Buttan. Det var riktigt mycket folk ute idag, mycket nytt folk faktiskt som jag inte har sett innan, alltid kul! Jag hade bestämt mig för att vara nykter idag, väldigt skönt faktiskt. Tror att det kan bli ett koncept som håller i sig, hade kul utan alkohol (visst är det lite jobbigt med alla andra fulla människor som typ håller på att dansa in i en hela tiden, men men) och det var jäkligt skönt att kunna ta bilen och köra hem. I bilen hem hörde jag denna sköna låt och det fick mig att få ännu mera sommarkänslor!
I miss you though...

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0