Triathlon, Cruising och fröken fantasier...

Igår (lördag) var det dags för Butler's triathlon och den årliga cruisingen här i Trollhättan. Jag och Carro var på plats klockan 10 för att se starten i triathlonen som var 300m simning. Alltid trevligt att se snygga nakna manskroppar, ja inte riktigt helt nakna, men ändå :-) Sedan gick vi och käkade frulle på Espresso House medan vi väntade på att det skulle vara målgång för lagen. Vi kollade på några lag som sprang och hejade lite, men vi tröttnade ganska snart och åkte hem för att vila upp oss lite inför kvällens utgång...
Som vanligt när man ska gå ut är det nästan alltid svårt att bestämma sig vad man ska ha på sig. Man har värsta ångesten när man står där framför spegeln och tycker att allt ser tråkigt ut eller att man ser ut som crap. Igår var en sådan dag då jag verkligen inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig. Jag kände mig tjock, ful och obekväm i allt. Men efter många om och men bestämde jag mig tillslut för att ta på mig min svarta midjehöga kjol, ett somrigt aprikosfärgat linne, svarta pumps och mina snygga glasögon såklart! Den ultimata fröken looken blev det, haha. Och även fast jag inte kände mig speciellt snygg så var det andra som gjorde det :-) Det var helt sjukt igår hur många killar det faktiskt var som visade intresse för mig, helt galet faktiskt. Fröken looken gick hem hos det manliga folket helt enkelt, haha. Tyvärr så var det nog ingen man som föll fröken i smaken, i alla fall inte fullt ut...
Efter en natt ute var det dags att åka hem och eftersom jag visste att Simone var i stan och åkte runt på cruisingen så hörde jag av mig till henne. De var fortfarande ute och åkte så de hämtade upp mig på torget i sin fina cab och körde hem mig. Väldigt rolig upplevelse att få åka med i den och väldigt snällt av dem att köra mig hem! Tack för det!
Ja det var en riktigt lyckad kväll och här kommer några bilder från den och ett klipp till helgens låt!
Teacher look :-)
Jag gillar denna bilden på något vis... Lite lurig på något vis :-)



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tyckte oxå att du va skitsnygg, så det va inte bara det manliga folket! Undra när jag ska bli så snygg....

2010-05-31 @ 07:59:26
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0