Djurliv

Här är några av de "underbara" djur som jag stött på under min vistelse i Thailand...


Ett härligt gäng med getinar som letar efter en bra plats att bygga bo!!



Ödlor finns det gott om, här är en Gecko.


En groda som gjorde ett litet snabbt besök inne i vår bungalow, vet dock inte vad det är för sort.

Ja förutom dessa djur så har jag även stött på en kackelacka och dödat den flera gånger om med radar, en himmla massa myror och mygg som gjort att man fått en hel del myggbett på koppen, en massa massa larver av något slag, ganska äckliga faktiskt. Som tur är har jag klarat mig ifrån att se någon orm, tror att jag såg en överkörd orm på vägen, men that´s it. Jag har väldigt svårt för allt som kryper och krälar, men är man här så är det ju bara att försöka gilla läget. Men äckliga är dem de små krypen!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0