Fars dag!

Idag är det fars dag, dagen då alla fantastiska pappor ska firas! Jag har självklart varit och firat bästa pappa Max, en pappa till tre fantastiska barn ;-). Presenten i år bestod av en bok om all världens whisky (Schottish) eller whiskey (Irish), själv föredrar jag den irländska stavningen då jag tycker att det ser snyggare ut :-). Pappa är väldigt inne på whiskey för tillfället :-). En "lördagsgodispåse" och ett gäng trisslotter, jag hoppas på storvinst så han kan finansiera en Thailandsresa till mig, haha. Min pappa fick även en massa bilder på sig själv som ung, som min mamma hade "rotat" fram. Några av bilderna var vi barn med på och det var verkligen roligt att se. Tänk vad lik man kan vara sina föräldrar, jag såg tydliga drag från både min mamma och pappa, inte så konstigt kanske, men det är ju inget som man tänker på dagligdags så att säga. Här nedanför kommer några av bilderna som fanns med idag. Här kan man dock inte se så mycket likheter, utan det är mer papparollen som visas. Kvaliteten är inte den bästa heller då jag tagit en bild på bilden så att säga...



Första bilden på mig och pappa :-)


Sover gott på pappas mage...


Matdags!


Första julen.


En glad liten skit! :-)


På pappas axlar när moster tar studenten.

Jag blir helt lycklig när jag ser dessa bilder, kan bero på att man kanske inte kommer ihåg något från den tiden. Tror också att det kan bero på att de utstrålar kärlek mellan förälder och barn på något vis... Jag tycker att de är vackra!

Älskar dig pappa!!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka fina bilder!!! Massor med kärlek på bilderna :)

2010-11-15 @ 16:16:09

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0