Idag är ingen vanlig dag...

för idag är det CAROLINES födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!

Carro du är världens bästa och jag är så himla glad att jag har dig som vän! Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv. (Tänk så mycket bra FB faktiskt kan göra, haha.) Du finns alltid där när man behöver dig, ja annars också såklart! Du är inte sen att hänga på saker och det gillar jag som f_n :-). Fantastisk rolig på alla sätt och vis och nyfiken på Carolines alldeles egna lilla vis, som jag tycker är mycket fascinerande!

Jag hoppas att du får en alldeles fantastisk födelsedag idag och fest i morgon!! Ser fram emot att fira dig på söndag! Sedan blir det ju ett jäkla långt firande i två veckor på Hawaiiiiii också!! ;-)

I LOVE YOU!


          


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh älskade! Nu e jag så rörd så att jag nästan sitter här o gråter en skvätt. Bra tårar då självklart :) Vem behöver presenter o saker när man har sånna vänner som du. Älskar dig oändligt och är så tacksam för våra bloggar och FB :)



All kärlek till dig o vi syns på söndag!

Puss puss puss puss <3 <3 <3

2010-11-26 @ 08:27:44
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0