Jag är så jäkla kär!

Idag kunde jag och Erik äntligen prata och se varandra lite på Skype utan avbrott. Visst uppkopplingen är lite crappy emellanåt men det funkade idag i alla fall :-). Helt underbart att bara få se honom lite, hans fina leende gör så att hela jag smälter... På vardagarna går det rätt så bra det här med distansförhållande, Sverige-Thailand, för då är det liksom fullt upp med jobb och träning och sånt. Men på helgerna vill man ju bara vakna upp ihop, ha långfrukost och bara njuta av varandra liksom... Sedan så kollar jag rätt mycket på serier för tillfället och där är det ju mest kärlek hela tiden och det gör ju inte att man längtar mindre precis. Kanske får sluta kolla på serier helt enkelt :-) Min högsta önskan är att jag ska kunna åka dit igen i februari/mars någon gång, får se hur det blir med det... Känns ju lite långt att vänta enda till juni... Jag är i alla fall jäkligt kär i Erik så oavsett hur det blir, så klarar vi ju det här! Har jag väntat i 31 år på att hitta denna fantastiska man (? ;-)) så kan jag nog vänta några månader till :-)

Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt

Och en liten låt....

Your Song - Elton John



I hope you don't mind that I put down in words, how wonderful life is while you´re in the world...


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha roligt att jag har 31 dagar till Hawaii o du har 32 :D Puss

2010-11-21 @ 22:11:18
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi åker 2/2 vännen till koh samui. Puss

2010-11-21 @ 22:18:35
Postat av: Carro

visst e dom dumma ibland. hur svårt ska det vara att göra det dom får betalt för.. Puss!

2010-11-22 @ 21:38:32
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0