Lyckligt lottad!

Jag är verkligen lyckligt lottad! Jag har så många fantastiska människor runt omkring mig som alltid ställer upp på olika sätt när man behöver det. Idag kom min bror och hans tjej och hjälpte mig att skotta fram min bil, jag visste inte ens att de hade kommit hit så när jag kom ut var hela bilen framtagen ur snön. Hur snällt och gulligt är inte det liksom?! Det gjorde hela min kväll! Sedan så har min bror äntligen fixat en målare som håller på att fixa med min hall, så äntligen kommer den att bli fin och precis så som jag vill ha den! En väldigt fin och välbehövlig julklapp, tack för det kära bror! Har även underbara kollegor som stöttar här och där, de har varit väldigt snälla nu när jag inte haft någon bil och låtit mig åka med i deras bil. Har även tagit på mig lite för mycket jobb för mitt eget bästa på Buddy's, vill ju väldigt gärna jobba, men min kropp orkar inte riktigt. Så idag fixade B så att jag kan vara ledig i helgen, hur snällt som helst! Carro är alltid där i vått och torrt och jag är verkligen tacksam att jag har en sådan vän som henne, jag önskar att alla hade en sådan vän... Har även andra underbara vänner runt om i Sveriges avlånga land, ni vet vilka ni är! Sedan så har jag ju en fantastisk pojkvän också! Han är verkligen bara bäst, på alla sätt och vis. Vet precis vad han ska säga och göra, för att göra mig glad! Fan va najs det känns att säga pojkvän! :-)

Ja ni alla braiga människor runt omkring mig, ni är helt underbara, jag älskar er!




Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0