Sol och bad!

Ett litet tag efter mitt inlägg igår så sprack det faktiskt upp här och blev riktigt fint väder. Så det blev en liten promenad längs stranden och sedan sol och bad vid Andamans hotell. Väldigt skönt att få svalka sig i deras pool faktiskt :-). När Erik kom hem från jobbet gick vi ner till stranden här och lade oss en stund, hur fin eftermiddag/kväll som helst. Maten intogs denna kväll på en resturang inne i Saladan som heter Pa-Pa (tror jag :-)) där den dyraste måltiden hittills intogs. Det blev pizza dagen till ära :-)

Vädret ser ut att bli helt ok här idag också, så om ett litet tag ska jag gå ner och lägga mig på stranden med en go bok :-)

Hoppas ni har det bra där hemma!

Kram


Poolbad!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0