Tidsfördriv...

Idag har jag legat utslagen i soffan typ heeela dagen. Har försökt att fördriva tiden med diverse serier på datorn, men eftersom jag streamar kan man inte kolla mer än 72 minuter åt gången. Har sovit lite också och tröstat mig med lite glass även fast ätardagen var igår. Är man liiite sjuk, får man äta liiite glass även fast det inte är ätardag, eller hur? ;-) Nu har jag suttit och lekt med lite bilder på picknik, ett ganska trevligt tidsfördriv faktiskt. Det finns dock inte så mycket olika finesser om man inte är betalande medlem, men lite går det att variera ändå. Jag har fixat och donat med tre bilder. Alla blev polaroid för det tycker jag är så fint, men det blev lite olika effekter på bilderna...

Här kommer resultatet :-)







Vad tycks? :-)


Kommentarer
Postat av: SPM

dont pamper life´s complexities

2010-11-21 @ 02:24:41
Postat av: Erik

Gud vad fin du är!

2010-11-21 @ 02:58:59

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0