Vårt hus!

I lördags flyttade jag och Erik in i en alldeles egen fristående bungalow, väldigt fin är den, speciellt badrummet med lila väggar ;-) Jag hoppas att jag får tillfälle att bo i den fler gånger än just under dessa två veckor... :-)


Här bor vi! :-)

En husdröm jag har är att få bo i ett stenhus, liknande en Skånelänga, tycker att de är så fantastiskt fina. Kanske skulle det se ut såhär:



Eller kanske såhär:



Eller kanske något större och lite mer flott :-):



Hittade en hemsida där man kunde designa sitt eget hus, inte helt gratis precis men det hade ju varit najs att få göra det någon gång i framtiden... Drömma går ju alltid i alla fall... :-) Längtar efter att få bo i hus! :-)

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0