En fredag med Carro!

I fredags hade jag en ledig kväll från Buddy's där jag den senaste månaden har jobbat nästan varje helg och då både fredag och lördag. Så när jag nu var ledig kände jag att det kunde vara kul att ha en helkväll med allra käraste Caroline :-). Vi bestämde därför att vi skulle ses i någorlunda tid i fredags, men ni som känner mig vet ju att jag inte är så bra när det gäller tid ;-). Det blev därför lite senare än planerat, detta för att jag denna gången råkade slumra till i soffan... Tur att jag har en sådan förstående vän som Carro ;-). Carro kom i alla fall och hämtade upp mig och vi åkte då till Jätten för att inhandla lite fredagskäk. Det blev mexikanskt! Det funkar i alla lägen, sjukt gott helt enkelt! Sedan så blev det att titta lite på Idol, tycker faktiskt att det är en hel del bra artister som är med i år. Men jag har en absolut favorit och det är Linnea Henriksson. Anledningen till att jag gillar henne är att hon har en liten egen stil, har ett fantastiskt scenspråk och en väldigt bra/lite annorlunda röst. Hon har även framfört två väldigt bra låtar såhär i inledningen också. Här får ni lyssna på Linnea, framförandes Heartbeats.


 Här är originalet med The Knife



Vilken version föredrar ni? :-)

Efter Idol blev det en del drinkar och en hel del fuldans hemma i Carros vardagsrum, sjukt roligt! Och som vanligt när vi är i farten så blir det en hel del bilder tagna, en del lite sämre än andra så att säga, haha. Vi är ju rätt kända för att posera på samma sätt varje gång med, så här kommer ett litet smakprov på detta :-) Carro var väl inte jättenöjd med den övre bilden, men jag tycker att hon ser ut som en liten söt sjungande fågelunge så därför får den vara med ändå :-) Här ska också tilläggas att det var "Stad i ljus" som framfördes, som vi båda tydligen hade köat på Spotify. Den kom därför två gånger i rad, haha. Har suttit och roat mig en del framför datorn i dag, bland annat inne på picnik.com så det är där som jag fixat och trixat med bilderna :-)



Sedan blev det Butlers, sjukt lite folk tyvärr, men vi träffade på Linkan, Johan och Oskar så det blev väldigt trevligt ändå. En hel del intressanta samtalsämnen avhandlades... ;-) När klockan slog över två var det dags att bege sig hemåt, det fick bli taxi i kylan, det var skönt! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är hon bra Linnea! Hon kommer från Halmstad och är kompis med min kusin! Hon sjöng på min kusins bröllop förra sommaren, sååå himla fint! Heja Linnea! Hoppas allt är bra med dig annars! Snart dax för Thailand! Ha det bra på din resa! Hör av dig när du är i Halmstad nästa gång, så får vi hinna å träffas lite då=) KRAM

2010-10-18 @ 07:07:30
Postat av: Fröken Jessi

Åh en kompis till din kusin alltså, alltid bra med kontakter, haha. Kommer till Halmstad 2 december så jag hoppas också att vi kan ses då! Kram

2010-10-18 @ 19:04:12
Postat av: vildängel

HUUUR fasiken får man in videoklipp i sin blogg???



tell me ....

2010-10-23 @ 15:07:37
URL: http://owlene.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0