Framme!

Efter en sjukt lång flygresa mellan Stockholm - Bangkok (utan film eller något annat kul att göra skall tilläggas ;-)), flygresa mellan Bangkok - Krabi och sedan transfer och två färjor kom jag äntligen fram till Koh Lanta, där Erik mötte upp mig vid skolan han jobbar på. Hade sjukt ont i magen av nervositet innan första mötet, men det släppte ganska snabbt efter första kramen, hihi. Nu har jag varit här i nästan två dygn och det känns fantastiskt bra. Igår blev det en hel del sol och bad i poolen här intill, när Erik kom hem från jobbet tog vi en promenad på stranden och avslutade kvällen med att käka en god middag på ett jättemysigt ställe på stranden. Eller kvällen avslutades egentligen på Koala (resturang/bar) med en väldigt god Strawberry daiquiri :-) Det som är lite jobbigt är alla småkryp och framförallt ödlorna som springer på väggarna, men som tur är så är ju inte de ödlorna farliga :-) Men man rycker ju till lite när de springer framför ögonen på en typ, fast det är väl bara att vänja sig I guess :-). Idag har jag suttit nere på stranden nästan hela dagen med en granne till Erik, riktigt trevligt faktiskt. Helt underbart att bara ta dagen som den kommer! Nu väntar jag på att Erik ska komma hem från jobbet... Ikväll blir det FREDAGSMYS på Thailändskt vis ;-)

Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige! Bilder kommer så småningom... :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååhh jag blir helt pirrig i magen <3

2010-10-29 @ 10:11:06
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0