Höstlikt

Hösten har ju varit här ett tag och i morse kändes det nästan som om det var vinter, minus grader och skrapa rutorna på bilen liksom. Men oktober är ju ändå en höstmånad så därför kände jag för att göra min blogg lite mer höstig :-). Jag och min lillasyster har suttit och kämpat typ hela kvällen för att få i ordning på den. Den är på god väg att bli färdig, men jag är inte riktigt nöjd med den ännu...

Har haft en givande studiedag på jobbet idag och ser nu fram emot två härliga utbildningsdagar i Halmstad! :-) Det bästa med idag var att vi fick var sin bärbar dator! Hur grymt och bra som helst! Men så har vi tjatat en hel del om dessa datorer också, haha

Nä nu är det kanske dags att sova eftersom jag ska gå upp klockan 05.00 i morgon, helt galet tidigt, alldeles för tidigt om ni frågar mig, usch!

Ha det gott!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0