Kaffe

Jag har kommit på att jag egentligen dricker alldeles för mycket kaffe, speciellt på jobbet. Hemma dricker jag inte speciellt mycket kaffe och vad det beror på vet jag inte riktigt. Men på helgerna då jag inte dricker lika mycket, så kan jag få huvudvärk innan jag fått min första kopp. Det kan faktiskt räcka med att dricka endast en kopp... Detta tyder ju på att jag är beroende av kaffe och tanken på det gillar jag ju inte riktigt... Kanske borde man ta och skära ner på kaffeintaget på vardagarna på jobbet...? Vanligt kaffe ska drickas med en skvätt mjölk i, godast är det om det är den 3%-iga mjölken :-) Annars så är jag ju ett stort fan av både islatte och "vanlig" latte, islatten avnjuts ju som bäst en varm sommar dag.

Espresso house har helt klart det godaste kaffet i stan, I löve it!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0