Mys-onsdag!

Idag efter jobbet kände jag att jag var sugen att hitta på något kul. Skickade iväg ett SMS till Carro och frågade om hon hade lust att följa med på music quizen på Butler's. Det som är toppen med Carro är att hon typ aldrig säger nej till något, set gillas! :-) Så det blev music quiz ikväll med lite mexikanskt käk! :-) Det som är toppen nu när man jobbar extra på Buddy's är ju att man får billigare mat både där och på Butler's ;-) Vi blev bjudna på lite jordgubbsbubbel också, mycket trevligt! Lite onsdagslyx sådär bara är ju alltid najs :-) Pratade lite med en kille som jobbar i baren. Han berättade lite om sina res/arbetsplaner. Resa lite hit, resa lite dit, jobba lite här och jobba lite där :-) Det fick mig att önska att jag vore en si sådär 25 år igen. Jag önskar att jag också kunde leva det livet igen. Men nu när man har haft ett "riktigt" jobb ett tag så har man ju dragit på sig vissa vanor som gör att det krävs att man drar in de där pengarna varje månad... Även fast jag fyllt 31 år så känner jag mig inte en dag äldre än 25, haha. Det gör ju så att det krockar lite i min hjärna liksom ;-S. När jag tänker till och tänker tillbaka så har jag ju gjort en hel del i mitt liv liksom, det är ju inte det, men det hade varit soft att kunna ta dagen lite mer som den kommer :-) Bland mina topp tre så ligger i alla fall halvåret i Kalifornien, det kan vara det bästa jag någonsin gjort. Jag längtar tillbaka dit typ hela tiden. Sommaren 2011 så ska jag bara dit igen, så enkelt är det ;-) Någon som är sugen på att hänga med?! :-) Nu är det ju inte direkt så att jag inte reser någonstans, nu i höst/vinter kommer jag ju göra två långresor och det är ju verkligen lyx! Först ut nu i oktober,( faktiskt bara 20 dagar kvar nu!! ) är Koh Lanta - Thailand. Har aldrig varit i Thailand så det ska bli helt underbart att få åka dit! Jag ser verkligen fram emot det jättemycket, längtar så mycket att jag nästan håller på att spricka ;-). Sedan är det Hawaii över jul och nyår som gäller, helt galet kul! Fira nyår på stranden med en go paraplydrink och hula hula kjol, haha. Just det jag bloggar i mobilen eftersom jag fortfarande inte har någon dator :-S. Så om det har blivit fel eller ser konstigt ut någonstans så beror det på det. Det går inte att göra styckekndelningar heller tyvärr så det är därför som texten är i ett enda stycke... Nä nu är det dags att sova... God natt!!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0