Shopping

Igår var det så kallad "supershopping" på Överby, det innebär att affärerna är öppna till 22 och att det är lite olika erbjudanden i butikerna. En del butiker hade mer än andra om man säger så :-). Jag och Carro tog i alla fall en sväng dit ut, trevligt torsdagsnöje liksom, det tyckte tydligen resten av Trollhättan också, haha Kanske ett ganska bra kvitto på att det typ aldrig händer något i den här staden, men det visste vi ju redan innan, eller hur? ;-) På min önskelista inför hösten och vintern har det i alla fall stått "Björnfitta", ni vet en sådan där mössa i päls, jag hittade en på H&M igår för 98 spänn, ett fynd om ni frågar mig! :-) Så nu behöver jag inte frysa om öronen i vinter i alla fall, haha. Shoppade även ett par solglasögon och ett par shorts inför resan till Thailand. Shortsen hittade jag på Vero Moda, sjukt snygga och sjukt sköna, plus att det var 20% rabatt, vilket resulterade i att jag betalade typ 100 spänn för dem, det gillas! Glajjerna inhandlades på Ur och Penn, det blev ytterligare ett par i pilot-style. En bild på mig i glajjer och mössa kommer i slutet av detta inlägg, en bild som ni självklart får ta med en nya salt, haha Det var ungefär så tuff och hård som jag lyckades att se ut, hehe. Shortsen har jag dock ingen bild på men jag provade dem ihop med ett linne och mina flop flippar, det såg helt ok ut, så nu är jag redo för Tyyyyland! ;-) Det blev ett par fingervantar och lite smink också... Summa-summarum: En mysig kväll i SIBA-huset med finaste Caroline, en bättre torsdag kan man nästan inte ha... ;-)

Puss & Kram


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0