Soon baby soon...

Ja nu ligger jag här i min säng och har väl ganska så svårt för att sova. Klockan är redan 01.00 och jag borde verkligen sova, men det är inte så lätt när man är pirrig i magen. Har kollat min biljett ett antal gånger, så att det står rätt både här och där, är gott nervös för att det ska bli något fel med den. Lite smått nojig så... :-) Har nästan packat klart allt, har lite små grejer som jag ska lägga ner i morgon, som jag inte riktigt kan lägga ner ännu. Jag hoppas att väskan inte blir för tung, lite svårt att välja vad man ska ta med, så då blir det att man tar med lite extra :-) Har gjort en väldigt lång och sjukt bra spellista i min ipod, så jag ska ha lite skön musik att lyssna på i planet. Har lite ångest för flygresan mellan Stockholm och Bangkok, 10,5 timma liksom. Jag tyckte att resan till Italien i somras kändes som en hel evighet, haha. Jag hoppas att jag kan sova en del och att de visar många bra filmer.

Jag kommer inte att ha med mig någon egen dator, men jag hoppas att jag kan låna en, så jag kan skriva några inlägg här samt lägga upp lite bilder. Jag kommer även att använda mig av resedagboken, där det är lite lättare att ladda upp många bilder. Känner att det kan vara lite roligt att ha alla resor samlade där också.

Nej om man skulle försöka få lite sömn kanske :-)

Ha det bra!

Kram

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0