Söndagsmys!

Igår var det söndag och jag var mest hemma och hade det mys hela dagen. Många tända ljus och uppkrupen i soffan med min sköna rosa pläd :-) Roade mig i alla fall med att surfa runt en del på nätet och hamnade på sidan faceyourmanga.it. Det är en sida där man kan göra sin egen avatar, med hjälp av lätta verktyg. Jag provade mig fram för att försöka att få den någorlunda lik mig, eller i alla fall få med några likheter, men det var lättare sagt än gjort :-) Men det var väldigt kul och ett trevligt litet söndagsnöje :-). Ni får se några bilder i slutet av inlägget...

Förutom mys i soffan käkade jag söndagsmiddag hemma hos mamma ihop med ett gäng från familjen, haha. Det bjöds på Flygande Jakob, som är en av mina favoriträtter, sjukt gott! Till efterrätt blev det hallonpaj och äpplepaj med vaniljsås, inte fy skam :-) På kvällen blev det filmmys med Carro, eftersom jag storstädade i lördags kunde jag bjuda hem henne hit, haha. Filmen som tv 4 bjöd på igår var Rallybrudar, en helt ok film som varken jag eller Carro hade sett innan faktiskt, lite kul så... :-)

Just det, min kära vän Fru Svensson i Skåne har börjat att blogga, en fin liten blogg som ni hittar här. Välkommen till bloggvärlden kära du! :-)

Kram på er där ute!



Här är bilder på mina avatarer, vad tycker ni, är det någon som är mer lik än någon annan? Många saker på bilderna är ju väldigt lika, men några små förändringar finns det på varje avarar... :-) Tänkte att jag kör två med glasögon eftersom jag använder det ibland, lite kul så. Gå in på sidan och gör er egen vettja!


Kommentarer
Postat av: Carro

Dom hade ju verket mitt hår eller min mun! Eller mina glasögon heller för den delen :) Men du e jättesöt på dina bilder, men hade velat ha en pussmun, haha!

2010-10-18 @ 22:04:06
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0