Tyyyland närmar sig med stormsteg!

Om en vecka sitter jag på planet på väg till Thailand! Ska bli så jäkla skönt att komma ner till solen, värmen och finaste E! ;-) Jag flyger Gbg-Sthlm, Sthlm-Bangkok och Bangkok-Krabi. Från Krabi ska jag sedan ta mig till ön Koh Lanta, tror att det blir med någon shuttle av något slag, blir nog hur bra som helst. Kommer att bli skjutsad till Lilla Svenska skolan där nere, där E förhoppningsvis kommer att möta upp mig :-) Sedan blir det att åka tuk tuk från skolan till dit jag ska bo, haha. När jag tänker på att jag ska åka i en sådan håller jag nästan på att bryta ihop av skratt. Men det är tydligen det som gäller där, så det är väl bara att gilla läget, haha. Bilder på dessa fordon kommer längre ner på sidan...

Ja det ska som sagt bli helt underbart att komma iväg, speciellt nu när det är sådant höstrusk här hemma. Kommer att vara borta i två veckor typ, me like very much! Kommer att använda mig både av resedagboken och bloggen när jag åker iväg om det är någon som är nyfiken på att följa mig på resan. Kommer nog att skriva mest här och bilderna hamnar på resedagboken, det blir lite lättare tror jag. Jobbigt att ladda upp för mycket bilder här på bloggen liksom. Kommer säkert att göra ett och annat inlägg på ansiktsboken också :-)

Här kommer några bilder på tuk tukarna, en del lite mer exklusiva än andra, haha









Nä nu ska jag lägga mig och drömma lite om Tyyyland, puss ;-)

Kommentarer
Postat av: Carro

I love you hun! Du kommer alltid med så bra kommentarer på min förvirrade blogg. Det e skönt att få feedback på det man skriver för ibland tror man att man håller på att bli galen. Puss <3

2010-10-20 @ 00:30:43
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0