What a weather!

Det har snöat idag om det skulle vara någon som har missat det?! ;-) Jobbar man som lärare så missar man det i alla fall inte. Det räcker med att det kommer några små små snöflingor, så ser ju barnen det direkt och ropar så högt det bara kan: Det snöar, det snöar, det snöar! Kanske är kul första gången liksom, men när de sprungit fram och tillbaka till fönstren ett antal gånger så blir man liiiite trött. Men visst barnen är rätt söta ändå när det blir så exalterade över lite snö :-) Själv är jag inget stort fan av snö och kyla, speciellt inte i oktober! Tur att man ska åka till Thailand om fem dagar! Fast där är det för tillfället svåra översvämningar, en fjärdedel av Thailands yta har liksom svämmat över! Hörde på nyheterna förut att det fanns risk för att någon flod i Bangkok skulle svämma över. Då undrar ju jag direkt, hur ligger då flygplatsen till i förhållande till detta? Kommer jag komma iväg på tisdag liksom eller kommer ett jäkla oväder göra så att jag får stanna ytterligare några dagar i kalla Sverige?? När jag har försökt att söka på detta på nätet så står det inte speciellt mycket, någon som har koll på läget? Jag håller alla fingrar och tår att jag kommer iväg på tisdag i alla fall :-)

Har kollat på lite Grey's anatomy såhär i ruskvädret, det är så mysigt att krypa upp soffan och bara chilla :-) Så jäkla bra serie, I löve it! Han är väl allt en förtjusande man den där McDreamy, haha. Detta skrev jag om honom i min gamla blogg, i mars i år.

McDreamy

"Har precis tittat på det senaste avsnittet av Grey's Anatomy och jag bara älskar det! :-) Men Grey's Anatomy hade ju inte varit något utan McDreamy, shit vilken kille alltså, eller man rättare sagt. Om det finns en man med de egenskaper och THAT look någonstans där ute så come and get me! Säger jag bara, haha. Han har ett sexigt yrke, läkare, Han är väldigt ödmjuk och kärleksfull, två fantastiska egenskaper. Han är otroligt snygg, den blicken han har skulle man ju kunna döda för att få av någon liksom, haha.
Så jag fortsätter att drömma... ;-)"


Men nu tror jag inte att jag behöver drömma mer, jag tror faktiskt att jag har hittat honom... ;-)

När jag gick tillbaka idag och läste lite gamla inlägg i min blogg, längtade jag nästan tillbaka till den lite. Det är ju ändå en och annan rad som har skrivits där. Fast jag är verkligen glad och nöjd över min "nya" blogg också såklart, hihi

Här får ni bilden på McDreamy som också den var med i inlägget... :-)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Varsegod,

Ha en trevlig helg du med!

2010-10-22 @ 23:43:02
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0