I början av september

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här på sista tiden. Det beror delvis på att min dator hemma är paj och jag bara har mobilen att surfa med och delvis på att jag inte haft lust eller inspiration att skriva. Men nu när vi kommit in i september och allt, tänkte jag att det var dags för ett litet inlägg :-).

Det har egentligen inte hänt så mycket den senaste tiden, eller jo det har det kanske... :-) Jag har hängt en hel del med två av mina kusiner på senaste tiden, mest med Angelica. Det har varit väldigt mysigt och väldigt roligt. En hel del skratt har det blivit, men även en del prata av sig av sånt man stör sig på och hänger upp sig på. Jag, Angelica och Anna var ute och åt indiskt på ett nytt ställe i stan i lördags, hur trevligt som helst och hur god mat som helst! Sedan tog jag och Angelica en sväng förbi Butler's, det var väldigt deprimerande, haha. Helt sjukt dåligt och hjälp vilka människor!! Ja vi var ju helt nyktra också, det gjorde väl sitt också kan jag tänka, men ändå... Blä!

Har varit några härliga höstdagar, jag hoppas att det fortsätter så. Har fått ett golfset av mamma i för tidig födelsedagspresent så det hade ju varit kul om man kunde få använda det lite innan det blir för kallt och jäkligt. Jag och Carro funderar på att dra ut på söndag och slå lite bollar. Måste ju friska upp minnet lite, det var ju trots allt två år sedan jag spelade senast... :-)

Idag är det fredag, väldigt skönt! Är fortfarande förkyld och hostig men har ändå tagit mig igenom denna arbetsvecka som bland annat har innehållit ett läger. Jag hoppas på vila i helgen och att jag ska bli friskare så jag orkar komma igång med träningen ordentligt igen på måndag.

Den här låten har spelats ganska så flitigt hemma hos mig den senaste tiden. Det är speciellt en textrad som etsats sig fast lite extra och det har väl lite att göra med hur jag känner just nu.... As always... :-)
"It's gonna get harder still, before it gets easy"

 


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0