Tänker hela tiden...

att jag ska skriva en massa saker i bloggen... Det dyker upp en massa idéer om vad jag kan skriva om, men jag får liksom inte riktigt till det. Det har hänt en massa fantastiska saker i mitt liv den senaste tiden som jag gärna skulle berätta och skriva om, men jag har inte riktigt lusten att skriva för tillfället. Men förhoppningsvis kommer skrivlusten tillbaka inom en snar framtiden.

Fick denna låten i morse när jag vaknade, fantastiskt fin och underbar, precis som personen som jag fick den av... :-)


Kommentarer
Postat av: vildängel

Å SÅ heter den - jag kommer ihåg den från IDOL för flera år sedan , funderat o funderat - som Baltazar - på VAD den heter ...



Passar till min Christian <3



Vore kul att skrivas vid - FB finns ju ... jag är inne hos dig o spanar =)



men sällan vi språkas vid =(



Kram Vilda

2010-10-23 @ 15:06:31
URL: http://owlene.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0