50.

Jag har varit hemma och varit sjuk några dagar nu, trist, jättetrist verkligen. Jag tycker inte alls om att vara hemma och även fast jag är sjuk och borde vila en massa, blir jag himmlans rastlös, hm... Det hela började egentligen i måndags tror jag... Jag var i väg till vårdcentralen för att kolla upp mina leverfläckar, min kära hypokondriker till pojkvän tyckte att några fläckar på ryggen absolut borde kollas upp. Ja det var så han uttryckte sig när jag var där och hälsade på senast. Men jag har inte tyckt att det varit så farligt och när jag rådfrågat min kära mor, så tyckte hon inte heller att det var ngn som såg "farlig" ut. Fast jag valde ändå att gå dit, det kan ju inte skada eller hur? De på ryggen var det ingen fara med, men jag tog bort en ändå bara för att den var lite i vägen, sedan hittade läkaren en på låret som hon tyckte att den här tar vi bort, så det gjorde hon. Kommer att få svar på om det var ngt med den om ett tag... Sjukt ont gjorde det i alla fall att ta bedövningen, shit pommes frites alltså! Jag är ju inte så förtjust i sprutor heller, så jag bad snällt om att få ligga ner under hela "operationen", det fick jag :). Ja efter detta lilla ingrepp så blev jag i alla fall sjuk... Tror inte att det har något med det att göra, men man vet ju aldrig. Har haft feber och varit allmänt hängig i alla fall, not fun at all. Så i tisdags efter lunch gick jag hem och har varit hemma sedan dess. Borde kanske egentligen vara hemma i morgon också, men jag känner att jag vill träffa eleverna sista dagen innan lovet. Blir ju så långt emellan annars :). Det enda positiva med att vara hemma är att jag har kunnat prata lite mer med Erik på Skype, fast det har väl iof inte gått jättebra eftersom både nätet och Skype har strulat där borta i Thailand. Sedan så lyckades Erik avinstallera nätverkskortet också, haha. Men idag är det bara 50 dagar kvar till Erik står där på Landvetter, helt fantastiskt. 7 veckor kommer ju att gå hur fort som helst, eller vad säger ni? ;) Längtar i alla fall väldigt mycket nu, lite extra längtar man ju också när man är hemma och är sjuuuk... Erik har/är också förkyld, men 30% mer än mig då såklart! ;) Kanske är det han som har smittat mig...? I wish i alla fall, haha

Nej nu ska jag fortsätta kolla på lite hockey, ser ju ut som om Färjestad kommer att ta hem det här SM-guldet, GÖTT!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0