IKEA

I morse begav sig jag och Amanda iväg till IKEA, jag hade inte varit på IKEA på väldigt länge så jag såg verkligen fram emot att åka dit :). Jag hade planerat lite i förväg vad jag skulle köpa, som en rullgardin till mitt fönster i vardagsrummet/sovrummet för det är så väldigt ljust på kvällen och morgonen numera. Jag hade också tänkt att köpa lite saker till min balkong och nya kuddar och täcken...

När vi kom dit tog vi rundan där uppe först, det gör jag alltid. En runda där uppe, en fika eventuellt käk i restaurangen och sedan är man redo för att köra nedervåningen! :) Hittade väl egentligen ingenting av det jag hade tänkt ifrån början. Alla rullgardiner var fula, eller de föll inte mig i smaken i alla fall, solcellsbelysning som jag tänkt till balkongen var slut (skräll!) och hängkrukorna såg inte alls ut som på bilderna på nätet, de var fulare. Jag köpte dock två kuddar, en till mig och en till Erik, jag hoppas att han tycker att den är lagom mjuk/hård :) Det var svårt att välja täcke så jag får suga på den karamellen lite :). Köpte en hel del andra saker också, som vanligt när man är på IKEA, haha. Jag gjorde slut på ca 700 riksdaler och fick med mig ytterst lite av det jag tänkt från början... Men det var en mycket trevlig utflykt med en mycket trevlig Amanda!

Eftermiddagen spenderade jag på min brors baksida i solen med min bror såklart och en kopp kaffe, underbart skönt! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag älskar verkligen att vara ledig!!! Härligt att vi är lediga även i morgon. I morgon kör även jag och min bror igång "hårdträningen" inför beach 2011! ;) Nu hoppas jag att jag slipper bli sjuk som jag blev senast jag drog i gång, två veckor innan påsklovet...

Shoppade även två fina kökshanddukar på Åhlens häromdagen. Ugglor på såklart! Passar utmärkt i mitt kök! Här kan ni se hur de ser ut, vad tycks? :)



Fin fina Ugglor, I Löve them!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv! Det var så trevligt så! :)

2011-04-27 @ 08:04:38

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0