Robyn

Har percis suttit och tittat/lyssnat på en konsert med Robyn på kanal 1. En konsert som var på Berns, Stockholm i december förra året. Hon är bara så jävla grym alltså och det bästa av allt är ju att hon kommer till Göteborg i sommar. Robyn var en av de första artisterna som blev klara för Way Out West 2011 och direkt när jag fick reda på det, så kände jag att jag bara måste dit i år igen. Det kostar i och för sig en hel del pengar, så man vill ju gärna att det ska vara en hel del andra bra artister också. Samt att man ska ha någon som har lust att hänga på, inte kul att gå på festival själv direkt. Helst ska man ju vara flera, då blir det lite mer festivalkänsla :) Men så av en händelse så frågade min vän Jennie häromdagen om jag funderat något på Way Out West och om jag var sugen på att gå. Samt att jag idag såg på Way Out West:s hemsida att även Kanye West är klar för festivalen. Hur grymt är inte det på en skala?! Det gjorde ju att saken är biff! Klart att jag ska gå på Way Out West i sommar! Någon mer som är sugen på att hänga med?? :)

Här kommer en låt av Robyn som jag tycker om väldigt mycket


och här är en men Kanye West, en riktig klassiker som får mig att tänka tillbaka på New York 2008 :)





Här är en bild på mig och min vän Inci på Brooklyn Bridge i New York, maj 2008. Glasögonen säger väl allt, eller? ;)




Åh vad jag vill åka tillbaka till New York!!! :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0