Alla hjärtans dag!

Ja nu lider snart den här hjärtedagen mot sitt slut och jag måste säga att jag har haft en väldigt bra sådan :)

Dagen började med att vi hade M8 (läses mate) dag på F-5 som gick i kärlekens tecken. Eleverna fick göra fina alla hjärtans dag kort till varandra, sedan var det tänkt att det skulle vara kompis massage (tror att vår grupp var den enda grupp som inte hann med detta), utdelning av kort och så geléhjärtan såklart! Efter lunch var det vanliga lektioner och jag fortsatte med projektet om Europa. På mötestiden idag hade Jenny bjudit in en föreläsare som skulle hålla en föreläsning om kreativitet, en föreläsning som visade sig ge en hel del, det liksom kastades runt lite i huvudet. Ett mycket lyckat initiativ!! När man har föreläsningar så brukar man ju alltid ha en paus, det hade även vi. Och under pausen kom Helena fram till mig och sa att jag hade ett blombud i receptionen. Gissa om jag blev förvånad!! Jag var ju självklart tvungen att gå ut och titta med en gång, eftersom jag blev sjukt nyfiken! :) När jag kom ut i receptionen så var det där en jättefin bukett med röda tulpaner, en liten nalle och ett väldigt fint meddelande!! Jag tror att jag blev ännu mer kär idag, trodde inte att det var möjligt men jag blev det :) Jag är så glad över att jag har träffat Erik, han gör mig så otroligt lycklig!!! Nu är det bara fem dagar kvar tills vi får träffas igen!! Ska bli underbart!



Ett fint litet blombud, hela vägen från Thailand! ;) Älskade Erik du är bäst!!

Hoppas att ni alla andra där ute har haft en lika bra dag som jag har haft! Kärlek!!!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0