Lite lustigt!

Idag skypade jag som vanligt med Erik, vi försöker att alltid få in lite skypetid på fredagar och fredagsmys över skype är ju aldrig fel :-) I slutet av samtalet idag kom vi in på hundar av någon anledning, han berättade om någon golden retriver som han haft som barn och jag berättade att min moster och hennes familj ska skaffa hund i sommar. Då sa jag att om jag ska ha en hund så vill jag ha en bostonterrier! Erik sa då, driiiiver du med mig nu eller, haha Det visade sig då att Erik alltid har velat ha just en bostonterrier. Jag har dock inte velat ha det så länge, men för ett tag sedan så var det ett uppslag i ttela om olika hundraser och då stod det just om bostonterriern och då tyckte jag att de verkade vara en väldigt skön hundras. Plus att de är hur söta som helst! Sedan så åkte jag hem till mamma för att kolla på, på spåret. Tror ni inte då att en av frågorna i dag handlade om hundar. De hade med sig tre hundraser in i studion som de tävlande skulle gissa raserna på och en av dem var just en bostonterrier, lite lustigt, eller hur?? :-)

Ja vi får väl se om vi skaffar oss en hund någon gång, så länge får man nöja sig med att drömma lite... :-) Här kommer några bilder på ett par sötnosar, man vill ju bara äta upp dem allihop så söta är dom!!


En riktig sötnos!


Skönt häng i soffan! :)


Jag försöker att stå fint... :)


Mullig och go!


Såhär liten kan man vara...


Jag är helt kär i denna lilla underbara varelse, jag vill ha nu!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin W

Älska Svensson-livet!!

2011-02-12 @ 09:29:29
Postat av: Ami

Ja, det är en fin hund det.

Jag drömmer oxå om en bostonterrier eller en bullterrier.

Man kan ju alltid drömma som sagt. :)

2011-02-14 @ 16:09:06
Postat av: Jessi

Ja Malin, jag trodde nog aldrig att jag skulle leva eller vilja leva Svensson-livet, men det kan jag absolut tänka mig nu :)



Ami du kommer ju snart ha fullt upp med en liten ändå... :) Jag är verkligen glad för din skull!! Hoppas att vi kan ses snart!

2011-02-15 @ 00:03:02
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0