Long Beach

Idag är det fredag, min absoluta favoritdag på veckan. Att få starta denna dagen med frukost på "Tysken" ihop med älsklingen var underbart gott och mysigt! Frukosten kan vara den bästa måltiden på dagen, i alla fall om man har tid att sitta och ha en sådan där riktig långfrukost. Självklart ska det finnas en massa godsaker att välja emellan också. Idag blev det frukostmeny nummer 1 för min del. Den innehåller bland annat gott bröd, pålägg, ägg (väljer själv hur man vill ha dem, idag blev det ett kokt ägg för min det :)), kaffe och juice, smaskens! Bra med en stadig frukost så man står sig hela dagen när man ligger på stranden... :)

Igår åkte jag med en tjej som heter Martina (hon är dotter till en av de personer som jobbar som lärare här) till Long Beach, en strand som ligger lite nedanför den stranden där vi bor. Det var väldigt varmt och skönt, när det blir för varmt är det perfekt att kunna gå och sätta sig i en sala och ta sig något kallt att dricka, gärna en frukt-shake för min del då, igår blev den en mango, sjukt god! Vi passade även på att käka lunch eftersom vi båda var lite hungriga :) Tror det blir Long Beach idag med faktiskt, ser fram emot ett skönt fredagshäng med Martina där även idag! :)

Ha en skön fredag ni också! :)

Kram


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0