lyx

Landade i Krabi i lördags morse och där stod han världens bästa och tog emot mig! Det kändes lite overkligt i början, att vi två helt plötsligt var på samma ställe igen...

Flygresan ner gick väldigt bra faktiskt, otroligt skönt med direktflyg. Hamnade bredvid några sköna gubbar ifrån Stockholm, som var underhållande nästan hela vägen :) Bra när någon anna får tiden att gå åt en i alla fall :)

Efter mötet på flygplatsen så var det dags att sätta sig i bilen och bege sig mot Koh Lanta igen och när vi väl satt där i bilen och pratade så var det som om vi aldrig hade varit ifrån varandra, helt fantastiskt juh! Erik berättade då att vi skulle bo på hotell i ett par dagar, en trevlig liten överrasking till sådär bara. I löve överraskningar! :) Så vi checkade in på ett jättefint hotell, Pilanta tror jag att det hette :). Värsta stora fina rummet, med en stor härlig skön säng (mkt viktigt, haha), ett badrum med både dusch och bubbelbad och en egen liten privat pool på baksidan! Hur lyxigt som helst! Egna badrockar och tofflor fanns också till förfogande såklart! Väldigt skönt och väldigt mysigt att bara få vara vi två i några dagar, njuta av sol, poolbad och en supergod hotellfrukost!

Nu är vi dock tillbaka till verkligheten och till Eriks lilla bungalow, men det funkar bra det också :) Erik har börjat jobba idag också, det är ju mindre kul förstås. Men vi började dagen med en härlig frukost hos "Tysken" tillsammans, det var mys! Nu ligger jag och väntar på att det ska bli något varmare ute (det är ju fortfarande morgon) så jag kan gå och lägga mig på stranden och pressa lite ;) Kanske ta mig en massage också, fick min första igår och det var otroligt skönt!

Hoppas allt är bra med er där hemma, här är det TOPPEN!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: emma.

vad härligt att allt gått bra jessica.

Hälsa till Erik från mig.



kram Emma

2011-02-22 @ 10:54:18
URL: http://puppetcabaret.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0