Om 10 dagar!!

Om 10 dagar befinner jag mig i Thailand igen!! Ska bli så himla underbart att få träffa Erik, det är ju lite över tre månader sedan vi sågs senast... Kan egentligen inte fatta att det är sant, känns helt overkligt att jag snart kommer att få kramas och pussas med Erik precis hur mycket jag vill! ;) Han skrev idag att han hade planerat in några överraskningar till mig, hur najs som helst, jag älskar ju nämligen överraskningar! :) Ska bli spännande att se vad det är för något... Ska bli väldigt skönt med lite sol och bad igen också, det är ju aldrig fel. Vädret som är här nu kan ju faktiskt kvitta. Vill ha vår nu juh!!

Ja apropå det här med att resa, så var jag ju på Hawaii över jul och nyår :-) Lade upp lite bilder på Facebook igår från den resan, det blev ett gäng. Orkade inte ens ladda upp alla, så det får bli till att fortsätta en annan dag :). För er som inte är vän med mig där, här kommer ett litet collage av bilder! :)





'

Längtar tillbaka lite till Hawaii, men mest längtar jag till Thailand! :-)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0