pirr.

Om ett par timmar sitter jag på planet till Thailand och om ca ett dygn får jag krama om min Erik igen! Det är ungefär tre månader sedan vi träffades senast. Ett möte som vi då inte alls visste hur det skulle bli och hur allt skulle sluta, eller snarare börja för våran del. För oss blev det en början på något helt fantastiskt, jag kan i ärlighetens namn säga att jag har aldrig känt såhär för någon människa förut, en känsla som för mig är helt underbar. Pirret i magen då är annorlunda mot pirret nu... Då handlade pirret om, om känslan man hade skulle vara den rätta, skulle vi stå ut med varandra i två veckor och ja ni vet... Nu är det pirrigt dels för att vi inte har setts på så länge, sedan är jag lite pirrig för att det är något som ska strula, fast det är nog egentligen lite mer åt resfeber hållet... En annan sak som jag tänkte på är att denna gången åker jag ju faktiskt ner för att hälsa på min pojkvän, det gjorde jag ju inte förra gången. Bara det kan ju få det att börja pirra i magen, ett härligt pirr!! Ja ska bli lovely att tillbringa två veckor i värmen med världens bästa Erik!

Vi hörs! :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0