Last Night!

Idag är sista kvällen för oss här på Hawaii, känns inte alls kul att behöva åka hem till kylan igen faktiskt. Jag längtar hem lite till Sverige och till de fasta rutinerna, fast ändå inte :-). Det är så jäkla soft att vara här, i likhet med Thailand så tar alla här lite dagen som den kommer. Som det står på dörren till kontoret: Back in 10 minutes, 10 Hawaiian minutes det säger en del :-).
Har de senaste två dagarna legat på stranden och ytterligare förbättrat på brännan. Var ute ett gäng igår och käkade på ett ställe som heter Cha-Cha-Cha, där man kunde är $1 tacos och dricka billig margaritas. Jag är dock inget stort fan av tequila, så jag tog en öl istället. Men tacosarna var grymt goda! De andra gick vidare ut sedan, men jag var inte på humör för party igår så jag gick hem. Det är jag glad för idag, för alla andra som gick ut har varit gött bakfulla idag, hehe. Ja som man bäddar får man ligga, heter det ju ;-)

Det har varit en grym semester och jag hoppas att få åka tillbaka hit inom en snar framtid. Fast då skulle jag vilja besöka de andra öarna också. Vill ju visa Erik det bästa som USA har att erbjuda, men jag tror faktiskt att en tripp till California står överst på listan. Kanske en liten roadtrip till och med... Det bästa är ju att åka fyra, så det blir väl till att "ragga upp" två till som vill hänga på. Känns som om det inte kommer att bli speciellt svårt dock ;-). Men först hoppas jag på en till tripp till Thailand i februari, får se om min chef har beviljat min tjänstledighet nu när jag kommer tillbaka, håll tummarna!! :-)

Topp tre denna gången är:

1. Helt klart fallskärmshoppningen, alla gånger!
2. Utflykten till North Shore med massa schysta människor. Samt alla andra softa människor som vi träffat på såklart! :-)
3. Värmen! Att kunna sola och bada så mycket man vill :-)

Ja vi hörs när jag är tillbaka hemma i Sverige igen, då kommer det även upp lite bilder :-)

Mahalo!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0