Liten kort sammanfattning av 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog kontakt med personer på Facebook på ett sätt jag aldrig trodde att jag skulle göra, haha

 

Har du några nyårslöften?

Jag kanske har ett... Kommer dock att vänta lite med att berätta vad det är ;-)

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja det var några stycken som fick barn i år...

 

Vilka länder besökte du?

Italien (Sardinien), Thailand (Koh Lanta) och Hawaii (Oahu).

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Hm... Tror inte att jag har något direkt datum sådär som jag kommer att minnas faktiskt...

 

Vad var din största framgång 2010?

Oj, vad svårt att svara på... Kanske skulle vara att jag lyckades få ett extrajobb på Buddy's då, haha.

 

Största misstaget?

Ångrar inget, som Carro skulle ha sagt ;-)

 

Bästa köpet?

Min fina röda nyårsklänning från Forever 21 som var både snygg och billig :-)

 

Vad spenderade du mest pengar på?

RESOR!!! :-)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick lära känna Carro och Erik! :-)

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Det är en massa bra låtar som kommer att påminna mig om 2010. För många för att skriva här.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt klart mycket gladare! 2010 har varit ett fantastiskt år!

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, som vanligt, haha

 

Favoritprogram på TV

Streamar tv serier... Just nu blir det mycket True Blood och Grey's Anatomy. Ser fram emot en ny säsong med Californication :-).

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Bowlade och käkade god mat på Buddy's ihop med Pappa, Git, Joachim och Måns. Väldigt lugn och trevlig födelsedag!

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

En skön blandning av diverse stilar :-)

 

Den bästa nya personen du träffade?

Erik såklart! Han är ju bara bäst på alla sätt och vis! Kärlek!!

 


Kommentarer
Postat av: Malin W

Du verkar ha haft en grym bra resa och ett ännu bättre år! Känns inte så exotiskt att åka på vanlig charter när man läser om er resa, men det är nog så långt vi kommer i år... Om vi bara kan bestämma oss.

Hoppas resan hem går bra. Kramen!

2011-01-06 @ 20:32:08

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0