Saknar min darling!

Jag saknar ju och längtar efter Erik mest hela tiden, men ibland så saknar man liiite extra mycket. Idag är en sådan dag då jag saknar liiite extra mycket... Det är verkligen skitjobbigt att vara nykär på så långt avstånd, men det är juh inte så mycket att göra åt... Idag är det i alla fall "bara" 25 dagar kvar tills jag får krama och pussa på honom igen, längtar ännu mer när jag tänker på det, haha. Innan jag visste att jag fick och kunde åka, så var ju juni nästa hållpunkt liksom. Det var juni som man hade riktat in sig på och det är ju så sjukt långt borta att man inte ens kunde föreställa sig hur långt bort det egentligen är. Nu behöver jag ju inte tänka juni längre utan nu blir det februari, vilket jag är otroligt tacksam över! Ska bli hur underbart som helt att få åka till Thailand och Erik igen, denna gången hoppas jag att jag slipper regnet också ;-)

Saknar dig darling!

Kände för den här låten idag, väcker lite gamla minnen till liv så... :-)


Kommentarer
Postat av: M

Hej J!



Har du en ny blogg! Va roligt, har jag missat, lite sen haha!



Kan tala om att det är jobbigt att vara vanligt kär på långt avstånd också! Men det är bara 11 dagar tills jag får pussa o krama på min igen! Känns som det kommer bli 11 låååånga dagar!



Kram M

2011-01-26 @ 12:13:05
URL: http://osterlanggatan.wordpress.com/
Postat av: Jessi

Hej M!



Japp jag har haft en ny blogg sedan våren/sommaren 2010 :-) Kul att du har hittat hit iaf! Jaha har ni också långt avstånd nu, vart håller din hus darling då?



Kram

2011-01-27 @ 23:32:31
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0