Varför liksom?

Ibland är man för nyfiken för sitt eget bästa... Varför ska man runt och rota bland sådant som man egentligen inte vill veta liksom. Det är ju det som är nackdelen med Facebook, att man ibland ramlar över sådant som man verkligen inte vill veta eller ta del av, eller så snokar man reda på sådant som man egentligen inte borde snoka reda på för sitt eget bästa. Detta bara för att man är så nyfiken och för att man kanske vill plåga sig själv lite medvetet. Nu är det inte så stor grej som jag ramlat över egentligen, men tillräckligt tydligen för att min hjärna ska bli lite störd av det, haha. Det som hör till det förflutna borde verkligen stanna där... Det hör inte hit nu och inte i framtiden heller... Det är ju inte så att man kan ändra på det förflutna direkt, hur mycket man än skulle vilja ibland. Nej sluta att vara såå nyfiken kanske ska vara ytterligare ett mål med tjugohundraelva! :-)

Sedan ett annat varför... Tränade spinning idag och det var hur bra musik som helst och en väldigt bra ledare, trots detta så kändes de 45 minutrarna som världens längsta minuter! Hur kan detta komma sig undrar jag?! Är det någon som kan svara mig på detta? :-)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA, kan bero på att spinning världens tråkigaste!!!! Kör lite zumba ist, då känns timman som en halv ;)

Kram J

2011-01-17 @ 22:15:38

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0