För en månad sedan...

Ja nu var det allt bra längesedan jag var här inne och skrev något, mitt bloggande går verkligen i perioder det är bara så helt enkelt. Idag är det en månad sedan jag skrev ett inlägg i bloggen och då var det 34 timmar kvar tills det att Erik skulle komma hem hit till Sverige. Nu har han nästan varit hemma i en månad och vi har varit sambos ungefär lika länge :). Det är helt underbart att han har kommit hem, jäkligt skönt att slippa ha ett förhållande via Skype. Sambolivet fungerar riktigt bra, väldigt skönt att ha Erik att dela allt med. Vi bor ju just ni i min etta (eller nu är det ju vår etta ;)) på 40kvm och jag trodde att det skulle vara lite jobbigt att bo så litet, men just nu fungerar det väldigt bra i alla fall. Får väl se hur det känns när hösten kommer... ;) Enda problemet är förvaring av kläder, men det kommer att styras upp inom det närmsta då vi ska utöka med en liten byrå.

På en månad hinner det ju hända en hel del och är man som jag då inte aktiv här inne finns det ju en hel del att uppdatera om så att säga. Tänkte att jag skulle ta en snabbgenomgång vad som har hänt under juni månad, här kommer den :)

* Blivt sambo :)
* Träffat alla i Eriks familj, väldigt härliga och snälla människor
* Haft premiär av musikalen Grease med mina elever, det blev en succé!
* Sagt upp mig från mitt jobb
* Fått ett nytt jobb på Stavreskolan där jag börjar i augusti
* Nästan köpt en liten hästgård på Vänersnäs :)
* Varit på Emaus - en liten lantgård  i Uddevalla
* Firat midsommar i Fjällbacka
* Träffat söta små tvillingar
* Ätit en massa jordgubbar
* Bokat en resa till Mallorca

Ja där var en liten lista på vad jag sysslat med den senaste tiden. Resan till Mallorca är en liten restresa och vi ska faktiskt ge oss av idag. Vi kände att vi haft för lite solsemester tillsammans, haha. Nej men det ska faktiskt bli skönt att bara komma bort lite och ha några lata dagar i solen. Såg på vädret förut att det inte skulle bli jättefint här hemms, så då känns det extra bra att åka iväg till värmen :).

Nej nu ska jag ta och packa min lilla resväska, uppdatering sker igen när vi kommer hem. Ha en skön vecka!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla vän, hjälp vad jag känner att jag vill träffa dig. Vet ju ingenting om ditt liv och det har hänt hur mycket som helst.. När du kommer hem får du gärna höra av dig om du vill ses. Jag kommer att jobba väldigt mycket framöver, men kvällarna har jag inget uppbokat på, och alla söndagar e lediga. Saknar dig även om jag e dålig på att visa det. LOVE

2011-07-02 @ 11:07:01
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Mia

jag saknar din uppdateringar fröken! puss

2011-08-26 @ 10:43:52
URL: http://miny-moe.blogspot.com/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0