28:e

Måndagen den 28:e februari, sista dagen i denna månaden... Shit vad tiden går snabbt ibland, speciellt när man inte vill att den ska gå snabbt då gör den väldigt gärna det... I dag har jag legat på Long Beach igen ihop med Martina, det är väldigt varmt för tillfället ( ja jag vet jag ska inte klaga :)) så man hänger mest i skuggan faktiskt. Lite jobbigt att ligga rätt i solen under förmiddagen, det fungerar bättre under eftermiddagen då det inte är lika varmt. Idag kom det förbi en kille med en jätteorm på stranden, jag höll typ på att dö när jag såg den! Ormar är bland de värsta djur jag vet!!! Sedan blev ju inte saken bättre då killen kom fram emot oss och vill lägga armen runt vår hals, men vi sa bestämt nej, haha. Killen lyckades dock ragga upp några andra tappra stjälar på stranden:


Ja sedan så tar de ju en bild på personerna i fråga ihop med ormen och tjänar pengar på så sätt, lite synd om ormen faktiskt, men bara lite ;)

I kväll blev det middag ihop med Chrisitna och Hasse, även Torben och en kompis till honom dök upp och höll oss sällskap, väldigt trevligt faktiskt! Vi åt på Rann, väldigt god mat!! Efter restaurangbesöket ville vi inte riktigt gå hem, så vi gick och satte oss på Blue Angel Bar, en bar som ligger precis här intill där vi bor. Goda drinkar, schysst häng och trevlig underhållning!


Baren!


Hänget! :)

Hm... Vilken drink ska jag välja tro?


Drinkarna!

Det blev en pina colada för erik och en pineapple-kiss för mig! :)


Underhållningen - Fireshow!!


En elev på skolan där Erik jobbar!

Ja det var flera elever som uppträdde på den öppna scenen faktiskt, grymt duktiga var dem. Flimade faktikst en sekvens och jag blir lika imponerad varje gång jag tittar. Helt fantastiskt att barnen får uppleva sånt här, det borde alla barn få göra! Det var en magisk känsla att titta på det på något vis...


Kommentarer
Postat av: Malin W

Jag bara måste komma till Thailand eller något liknande paradis någongång!! Vilka underbara stränder.

Är sååå glad att det blev en lyckad resa och att ni har det så mysigt. ;)

Kram

2011-03-07 @ 15:33:10

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0