Sommartider

hej, hej!

Ja det kändes ju lite som det igår i alla fall, hur skönt vårväder som helst och dags att ställa fram klockan 1h. Men det höll ju i sig sådär länge. Idag har det ju varit tillbaka till gamla trista januari/februari väder, usch för snö och slask säger jag bara. Igår hade jag värsta vårkänslorna, allt kändes helt plötsligt mycket lättare. Jag var med och bidrog till att cykla in pengar till Barncancerfonden, genom att spinna 1h i Spin Of Hope. Var hur kul som helst, passet "Svenska Hits" passade mig perfekt. Har inte varit sugen på att träna på väldigt länge, så detta blev som en kick till att vilja dra igång igen. Gjorde två flugor på smällen så att säga ;) Sedan så innebär sommartid att Sverige nu mer bara är 5h efter Thailand, eftersom dom inte kör med vintertid och sommartid som vi gör. Det är ännu ett bevis på att tid bara är ett påhitt, varför krångla till det? :)

Ja jag hoppas att den snön som kommit idag försvinner väldigt fort, vill fortsätta att ha härliga vårkänslor och planen var ju att fixa till balkongen och göra den vårfin. Då kan det ju inte snöa liksom!!


Såhär såg en liten del av min balkong ut i våras/somras, fin va? :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0