34 timmar!

Nu är det verkligen timmar vi räknar tills det att Erik, min pojkvän kommer hem från Thailand, helt galet! När jag skrev ett inlägg senast som hade med nedräkningen att göra så var det 40 dagar kvar, nu är det cirka 34 timmar!!!

Vi började prata med varandra för ca 10 månader sedan via Facebook, detta efter att jag letat upp honom där... :) Efter att vi pratat med varandra ett kort tag så bestämde vi att jag skulle åka ner till Thailand och hälsa på. Ja han befann sig där när vi började prata, arbetade på Lilla Svenska Skolan - Koh Lanta... Jag åkte dit på höstlovet, ungefär tre månader efter att vi börjat att prata med varandra. Det var fantastiskt och ja kärlek vid första ögonkastet kan man ju nästan säga, hihi. Åkte dit igen på sportlovet, vilket var nu i februari/mars, det var senaste gången som vi träffades. Nu ska han äntligen flytta hem, hem till mig!!! Och om ca 34 timmar hämtar jag honom på flygplatsen, tjohoo!!!

Här har ni honom, världens bästaste och finaste! ;)



Hey you! Jag älskar den här bilden, det är blicken som gör det! ;) Puss på dig älskling!


Kommentarer
Postat av: Malin W

Underbara kärlek!!!!

2011-06-01 @ 09:07:27
Postat av: AnnaWK

Åh vad härligt! Känner igen känslan efter att ha haft distansförhållande i lite över två år med George då han fortfarande bodde i USA. Som tur är så slipper vi det nu för tiden då vi har bott ihop i snart två år.



Och filmen var okej, med tanke på att det är fjärde filmen så har man sett det mesta nu, men den var ändå underhållande.

2011-06-02 @ 22:45:33
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson

Hej hej vad spännande dina poster är! kommer verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Ha en trevlig vardag =P

2011-06-28 @ 12:45:10
URL: http://jade.se/paketresor

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0