Dag 20 "Favoritbild"

Jag har valt två bilder för dagens tema. Jag har inte själv tagit någon av bilderna, men jag gillar dem väldigt mycket :). Det är egentligen jättesvårt att välja en favoritbild för jag har så många...



Den här bilden på Erik är tagen i Thailand, efter att han har gått uppför en massa massa trappsteg i ett tempel. Jag älskar den, dels för Eriks blick ja hela Erik egentligen :), men också för den fantastiska utsikten ( i dubbel bemärkelse ;)).




Denna bilden tycker jag om för att det var en väldigt glad och fin kväll, samt för mina fina röda naglar! :)


Kommentarer
Postat av: The klimp

En svettig erik kan väl inte vara ngt at ha eller??? Men ingen blir ju gladare än jag över det ju! Du är det mest fantastiska som finns älskling!



KYSSAR!!

2011-05-24 @ 10:17:32

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0