Detta gör mig glad!

I somras när jag arbetade på Way Out West som artistvärd, kom jag över några biljetter till en efterfest vid Röda sten i Göteborg. Jag tog med mig Johanna och drog dit, värsta kön var det, men tack vare mina biljetter kunde vi gå före i kön. Det var visst VIP biljetter! :) Hur bra som helst tyckte vi såklart! Sedan visade det sig att Oskar Linnros skulle göra en privat spelning på just den festen, hur nice som helst! Fantastiskt underbar spelning på alla sätt och vis! Jag blir glad av musik och jag blir glad av överraskningar så därför passar denna bild perfekt för detta tema! Kanske ska tillägga att jag älskar musik och överraskningar! ;)




Har ni varit på några bra spelningar lately? :)


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Tack snälla, blev ganska nöjd där jag låg på rygg på marken och fågeln flög förbi :)

2011-05-10 @ 09:58:57
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbart att få dela det med dig!

2011-05-10 @ 21:42:56
Postat av: Jessi

Tack detsamma Johanna! Det var en underbar kväll! :)

2011-05-10 @ 22:45:27

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0