En familjemedlem.

En familjemedlem innebär ju att man ska välja just en, jag skulle egentligen vilja valt två och eftersom reglerna säger att man får tolka det hela lite som man vill så kommer en till familjemedlem följa med lite på köpet :). Men huvudpersonen i det hela är min morfar, han gick bort för snart ett år sedan. Näremare bestämt den 2:a augisti 2010, samma dag som min lillebror Joachim fyller år. Han valde "rätt" dag att somna in på lille morfar, man kommer inte att glömma bort datumet direkt. Min lillebror och min morfar stod varandra väldigt nära, så det kan ju vara några högre makter som har sina fingrar med i spelet... ;) Min morfar var i alla fall en väldigt bra morfar, som alltid ställde upp och jag saknar honom... På bilderna kommer även min kära mormor att vara med, världens bästa mormor! Hon lever fortfarande och det hoppas jag att hon får göra i många år till. Bilderna är ifrån när vi var i Frankrike och firade mammas 50 års dag, våren 2007.

Mormor & Morfar sitter och gottar sig i solen/skuggan :)




På besök i en grotta, kommer dock inte ihåg vad den heter...





På vinprovning! ;)





Sedan måste jag bara ha med en bild på huset vi bodde i, jag längtar tillbaka lite... :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0