Favoritpryl!

Jag har egentligen inte så många prylar, men jag gillar prylar gärna de som är lite dyrare som tex en Mac, iphone eller kanske en ipod :) Men andra prylar eller saker som folk kanske samlar på har jag inga. Jag avskyr tillexempel porslinsfigurer av alla de slag! Så när jag skulle välja favoritpryl så fick det bli min iphone. Den är jäkligt bra att ha på alla sätt, skulle nog känna mig lite handikappad om jag inte ägde en smartphone av något slag :) Såhär ser min telefon ut ungefär:



Om några dagar kommer en sådan här dyka upp hemma hos mig. Jag var väldigt kluven om jag skulle välja en vit eller en svart, men till slut så bestämde jag mig i alla fall för den klassiska svarta :) Ska bli kul med en ny telefon!



Vad sitter ni på för mobiler där hemma? Är ni nöjda eller sugen på någon ny? :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0