Grey's Anatomy

Jag älskar verkligen Grey's Anatomy och därför så kan jag inte hålla mig till att kolla på det på tv:n, utan jag streamar det på datorn. Det senaste avsnittet som gick på tv:n tror jag var när hela avsnittet förvandlades till någon slags musikal. Det är många som har haft kommentarer om detta och de flesta är väl ganska så negativa. Det är ju inte riktigt det man vill ha, när man ska kolla på Grey´s precis... Jag blev lika besviken jag, men jag kan trösta er andra med att de kommande avsnitten inte går i musikalens tecken. Dock var det en väldigt bra låt med i det avsnittet, Chasing Cars med Snow Patrol, jag älskar den! Håller ni med mig? :)



Kan hända att jag har med den här låten i ett annat inlägg, men det bjuder jag på i så fall :) Låten är ju grymt bra så! :)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0