Min hobby.

Egentligen så har jag nog ingen riktig hobby. Det finns ingen återkommande aktivitet (Wikipedia) som jag utför regelbundet på min fritid. Men det finns ju aktiviteter som jag tycker om att göra, som jag gör ibland. Scrapbooking är en sådan hobby som jag gillar att göra i perioder. Ibland är man sugen på att pyssla och ibland inte. Jag roar mig nog egentligen med scrapbooking light, för jag är inte så besatt av att ha alla tillbehör man kan tänkas ha till. Jag tycker att det är kul med alla fina papper man kan välja mellan och även stämplar. Kan även tänka mig att köpa en del små tillbehör som siffror och bokstäver med mera. Är även ett stort fan av giller och glitterlim :) Så mina kort blir ganska så enkla, men jag tycker att de för det mesta blir fina :) Jag har kul när jag gör det i alla fall, bra terapi, haha. Tycker även att det är kul att skicka personliga kort ibland då och då. Det känns som om människor uppskattar att få ett handskrivet kort (hemmagjort eller ej) i brevlådan då och då, et gör i alla fall jag. Tyvärr händer det ju inte så ofta längre då de flesta mailar, använder sig av ansiktsboken eller sms:ar/ringer. Här är i alla fall mina senaste kort, som ni ser så är den förtjusande ugglan (eller Ogglan som en kompis dotter sa när de fick en av mina vårkort i brevlådan :)) med, hihi.



Ska skickas till en vän som har födelsedag nu i maj...




Eriks bästa vän har fått tvillingar, det här kortet tänkte vi att lilla Jack skulle få :)





och lilla Jonna får detta... :)


Berätta gärna om era hobbies! :)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Kul att du också håller på med korttillverkning, jag är själv scrabookingnörd :)



Sv: Vad roligt att du också har antagit utmaningen! Jag tycker det är så roligt att se hur andra tolkar samma teman (även om våra listor inte är identiska).



För att dyka upp på framsidan (det här var andra gången för mig) så bör man väl fjäska lite för chefsredaktören på blogg.se - Karin (http://karinolofsson.se/). Jag har kommenterat hos henne vilket har gjort att hon klickat sig in på min blogg och bestämt sig för att publicera två av mina inlägg. Visserligen skrev hon igår att hon eventuellt skulle sluta blogga, så jag vet inte riktigt hur det ska gå i fortsättningen.

2011-05-04 @ 09:23:48
URL: http://annawk.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0