När jag var liten...

Här har jag valt ut några bilder från när jag var liten. Var åter hemma hos mamma och bläddrade i lite album, alltid lika trevligt :) Eftersom jag har fått tagit en bild av bilden så är kvaliteten inte jättebra, men det var det bästa jag kunde göra.




Föddes den 28 september 1979, på Vänersborgs sjukhus...




Hej hej! :) Blev lite förtjust i den här bilden, haha. Här är vi på husvagnssemester i Tyskland. Jumpsuit och träskor var inne då och det verkar ju vara inne i år igen, såhär en 29 år senare ;)




Lillebror Joachim fyller 1 år. Jag kommer så väl ihåg den här dagen då han fick den där stora lastbilen :). Har skrivit att jag är 5 år, men egentligen så är jag bara 4 år och 11 månader... :)




Gillade att läsa böcker redan i tidig ålder, ja tidigare än 9 år faktiskt :) Men här är jag 9 år och vi har precis flyttat till "nya" området på Kaggetorp.

Ja så såg jag ut när jag var liten! Nu längtar man lite efter en egen liten... ;)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Mysiga bilder, och visst blir det att man längtar lite efter en egen ;)



Sv. Det var riktigt smarrigt och gav den perfekta sockerkicken!

2011-05-23 @ 09:25:47
URL: http://annawk.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0